رستانرستان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

رز ووشه

استراحت مطلق

1390/3/11 14:48
نویسنده : لیلی
269 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه گذشته ٧ خرداد نوبت دکتر داشتم رفتم جواب سونو و آزمایشامو بردم گفت خوبه هیچ مشکلی نداری ولی وزن خیلی بالا رفته و ورم داری. اول بارداری وزن من ٧٢ کیلو بود ماه گذشته به ٨٠ کیلو رسیده بود و بعد یک دفعه در عرض چند روز شد ٨٧ کیلو. من اگه رژیم نگیرم خیلی وزنم بالا می ره ولی نه دیگه اینقدر بعد فهمیدم که ورم هم دارم.

هفته قبلش که رفته بودیم خونه مامان عادل بهم گفته بود که ورم داری و پف کردی نباید زیاد بخوابی و من هم بهش گفتم من که زیاد نمی خوابم و صبح ها هم که میرم اداره و بعد که رفتم دکتر نظرش این بود که بیشتر ورم من به خاطر پشت میز نشستن طولانی در محل کاره و من اتفاقا باید بیشتر بخوابم و دراز بکشم و بهم این هفته و هفته دیگه مرخصی استعلاجی داد و گفت چند روز نرو سرکار و بعدش هم یک روز در میان برو.

ولی من نتونستم چون رییس سازمان عوض شده و گزارش جدید براش آماده کردم و امروز هم که نمی خواستم بیام از اداره بهم زنگ زدن و گفتن روسا رفتن مجلس و منتظر یه گزارش دیگه هستن و من مجبور شدم سریع آژانس بگیرم و بیام. خدا رو شکر اگه من نباشم که همه کاراشون لنگ می مونه چون یه سری کارا و گزارشارو که من آماده می کنم بقیه نمی تونن انجام بدن.

الان باید برم برای دستگاه تست قند خون مامان نوار بخرم چون می ریم شمال... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رز ووشه می باشد