رستانرستان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

رز ووشه

نمایشگاه کتاب

1390/3/10 14:48
نویسنده : لیلی
229 بازدید
اشتراک گذاری

من تو تاریخ ٢٨ اردیبهشت یه مطلب جدید گذاشتم به نام نمایشگاه کتاب ولی نمی دونم چرا حذف شده حالا سعی می کنم دوباره قرار بدم.

روز ١٩ اردیبهشت بود که بعدازظهر از اداره راه افتادم رفتم نمایشگاه کتاب فقط به خاطر تو چون این روزها زیاد حال بیرون رفتن ندارم. البته نمایشگاه کتاب یه چیز دیگه است و من دوست دارم که حتما یه سری بهش بزنم به هرحال این دفعه اما به خاطر تو بود می گی نه لیست خریدامو ببین:

١- بازی هوش و تقویت دقت حرکت دست کودک بایه اسباب بازی به شکل حلقه های رنگی روی یک محور که از بزرگ به کوچک چیده می شن با یه جوجه اردک زرد بالای محور.

٢- یه بازی هوش به اسم استوانه هوش که یه سری احجام که دقیقا باید از محل مربوط وارد استوانه بشه.

٣- یه بازی مثل بالایی ولی با شکل کلبه هوش.

٤- کتاب حمام به شکل غورباقه با آموزش اشکال حیوانات.

٥- ٦ مکعب رنگی در یک پکیج  از جنس کتاب حمام با قابلیت آموزش رنگ و حیوانات.

حالا دیدی.

اون روز حدود ساعت ١٥:٣٠ که رسیدم نمایشگاه یک سره رفتم به سالن های مخصوص کودکان و این را رو خریدم البته ٣ تا کتابچه وایت بردی هم برای مانی خریدم که آموزش نقاشی حروف الفبا و ریاضی بود.

یه کارت الکترونیکی خرید کتاب از طرف اداره بهم داده بودن که فکر می کردم ٢٥٠٠٠ تومان توش هست ولی نمایشگاه چک کردم دیدم ٤٠٠٠٠ تومان توشه از اون اولین خریدت رو انجام دادم به مبلغ ٢٦٠٠٠ تومان و مال مانی هم شد ٣٠٠٠ تومان.

حدود ساعت ٦ بود که رفتم دفتر عادل پیش اون و از اونجا رفتیم خرید میدون تره بار قیطریه و بعد رفتیم خونه البته چیزاتو بهش نشون دادم و گفتم چی برای بچم خریدم بچم می خواد دانشمند بشه و ما باید هرسال ببریمش نمایشگاه.توی راه برام سیب زمینی سرخ کرده خرید این اواخر به سیب زمینی اونم درشتش علاقه مند شدم البته زیاد نمی خورم فقط مواقعی که می ریم بیرون یه کم ضعف می کنم می خورم از میوه ها هم گوجه سبز.

 

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رز ووشه می باشد