رستانرستان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

رز ووشه

مامان شمالی رفت پیش ماه خدا

1394/5/25 11:21
نویسنده : لیلی
251 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم الان که میخوام نوشتن رو شروع کنم دوباره اشکام می خواد سرازیر بشه ... مثل وقتایی که تو ماشین یا جاهای دیگه میای تو بغلم و محکم بغلت می کنم و حست میکنم و اون موقع است که بی اختیار اشک میریزم چون مادر بودن رو حس میکنم و یاد مامان میافتم.

وقتی سفت بغلت میکنم و قربون صدقت میرم و بهت میگم آخییی... یاد اون آخرین باری که با مامان صحبت کردم می افتم ... داشتیم بر میگشتیم تهران و خداحافظی میکردیم که مامان منو بغل کرد و بوسید و جوری گفت آخییی که انگار می دونست که این آخرین باره که داره منو بغل میکنه و میبوسه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رز ووشه می باشد