رستانرستان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

رز ووشه

دیدار واقعی

1390/2/28 13:23
نویسنده : لیلی
224 بازدید
اشتراک گذاری

اول بگم که اون دفعه نتونستم سونو و آزمایشاتو اسکن کنم چون دستگاه اسکنر روی میزم نیست و من هم نمی خواستم در حضور همکارا برم از اسکنر اونا استفاده کنم چون هنوز همکارای دفتر خبر ندارن ولی توی یه فرصت مناسب این کارو می کنم.

هفته پیش چهارشنبه (١٤/٢/٩٠) ساعت ٨:٤٠ بود که رسیدیم مرکز سونو و ساعت حدود ١٠ شب بود که بالاخره نوبت من شد با عادل رفتیم تو خیلی خوشحال بودم که که عادل هم می تونست بیاد تو من دلم می خواست همیشه عادل باهام بیاد ولی متاسفانه توی مطب دکتر راهش نمی دادن.

رفتم روی تخت درازکشیدم یه صندلی کنار تخت بود که عادل نشست و یه مانیتور هم روبرو بود که می تونستیم تو رو توش ببینیم. آره واقعا یه دیدار عالی بود دکتر گفت: این دستاشه این پاهاشه این قلب و این روده هاشه این ستون فقرات و این دیواره شکمشه و البته خودمون داشتیم می دیدیم کاملا واضح بود به پشت خوابیده بودی و دستا و پاهاتو تو هوا تکون می دادی حسابی شیطونی می کردی خیلی باحال بود. دکتر اندازه طول قد و اندازه چین خوردگی پشت گردنتو  گرفت گفت همه چیز خوبه. این سونو برای مشاهده تشکیل استخوان بینی هم هست که البته مال تو حسابی مشخص بود عین یه مثلث کامل متساوی الضلاع قائم الزاویه بود عادل گفت آقای دکتر دماغش به من رفته وقتی دنیا اومد که باید ببرم ٢ تومن بدم عملش کنم و ما خندیدیم همون موقع منشی که همسر دکتر هم بود اومد تو و گفت خیلی هم باید خوشحال باشید که این طوری خوب استخوان بینی تشکیل شده و گفت آخی چه با مزه هم خوابیده راست می گفت ما هم که باهات یه دیدار واقعی داشتیم تحت تاثیر قرار گرفته بودیم من فکرشو نمی کردم تو واقعا بودی... دست و پاتو تکون می دادی بازی می کردی ... وای خیلی عالی بود 

فردا صبحش هم رفتیم پاسداران آزمایشگاه سعید اونجا ازم آزمایش ادرار و خون گرفتن و قرار شد با جوابش که سه شنبه آماده می شه به همراه جواب سونو ٧ خرداد ببرم به دکترم نشون بدم.

از اون روز که دیدمت بیشتر بهت فکر می کنم احساس می کنم دوست دارم بهت بگم عزیزم مامانی فکر کنم دوست داشته باشم صدامون کنی مامان لیلی بابا عادل ...... الان احساس می کنم عجله دارم که زودتر بیایی که بتونم لمست کنم.

راستی از دکتر پرسیدم جنسیت مشخصه گفت نه هنوز خیلی زوده گفتم آخه دق کردیم می خوام زودتر یه چیزی براش بخرم بعد از چند لحظه با دودلی گفت احتمال داره پسر باشه ولی نه چیزی براش بخرین نه هیچ چیز دیگه چون اصلا تشخیص دقیقی نیست.    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رخساره
19 اردیبهشت 90 12:00
همیشه درپی بهترینها باشید . به ما سر بزنید .....
ღ♥ღمائده ღ♥ღ
21 اردیبهشت 90 14:20
سلام

آخه پسره

تبریک

با اجازه لینکتون کردم







niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رز ووشه می باشد