رستانرستان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

رز ووشه

به روز

1390/2/5 12:52
نویسنده : لیلی
227 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه گذاشتن اطلاعات قبلی توی وبلاگت به روز شده .

امروز دوشنبه بعدازظهر دوباره وقت دکتر دارم. این سری گفته باید بیای که بری آزمایشگاه برای آزمایش های کامل که از سلامت جنین مطمئن بشیم. با عادل قرار گذاشتم که بیاد دنبالم و بریم البته فکر کنم آزمایشات می افته فردا پس فردا.

امروز برات از اسم وبلاگت می گم.

رز ووشه به معنی خوشه انگور از اولین اسمایی که برات انتخاب کرده بودم. چند ماه قبل از اینکه تو اصلا باشی دنبال اسم میگشتم یه سری اسم های گیلکی باستانی انتخاب کرده بودم فکر کردم اگه دختر باشی اسم ووشه می تونه خوب باشه ولی فکر می کنم رز ووشه خیلی جنسیت نداره و می تونه یه اسم خوب برای وبلاگت باشه. شدیدا دنبال اسم می گردم خیلی دوست دارم یه اسم خوب و تکی انتخاب کنم. در مورد جنسیت تو هیچ ایده ای ندارم. یعنی واقعا فرقی نمیکنه که چی باشه واقعا هیچ نظری ندارم. دلم می خواد که خوب باشی همونی که من می خوام خودم هرکاری از دستم بر بیاد یا حتی نیاد دوست دارم بکنم که عالی عالی بشی توی امکانات برای پرورش هر نوع استعدادی و آموزش از همون اول اولش و ...

راستی نیلوفر لوس من می گه که خیلی خوبه که تو توی آبان دنیا می یای و دعا می کنه که نکنه یه دفعه بیفتی توی آذر ولی خوب مهدی می گه کاش آذری می شدی با هم تولد میگرفتیم.

نیوشا می گفت خاله نمیشه تیرماه بیاریش مثل من فیزیکدان بشه. نیما هم می گه خاله هرجور شده بهمنیش کن مثل من نشه فایده ای نداره ها. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رز ووشه می باشد