رستانرستان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

رز ووشه

بازگشت

1391/3/23 14:25
نویسنده : لیلی
347 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از گذشت بیشتر از ٨ ماه اومدم...

البته اداره از اول خرداد اومدم ولی تا حالا پیش نیومد که بیام مطلب جدید بذارم توی وبلاگ ولی مطالب این مدت رو یادداشت کردم و کم کم اونا رو داخل وبلاگ می ذارم.

صبح ها تا ساعت ٩.٤٥ دقیقه می تونم ورود بزنم چون ١.٣٠ دقیقه پاس شیر و مهد کودک دارم و ١٥ دقیقه هم که فرصت برای ورود زدن از طرف سازمان وجود داره. معمولا تا اون ساعت می یام مگه اینکه کاری باشه . مثل امروز که ساعت ١٠.٣٠ رسیدم به دو دلیل: ١- تو دیشب ساعت ٢ خوابیدی اونم با فن تاب دادن. ٢- موفق شدم سبد کالای نوروز رو بگیرم که امروز صبح رفتیم از ساختمون ارگ تحویل گرفتیم.

فن تاب دادن: میذاریمت وسط دشکت و هرکدوم در سر تشک رو میگیرم و سرپا می شیم و تاب می دیم.این سری قبل که شمال رفته بودیم(١١/٣  تا  ١٧/٣) عادل اینجوری عادتت داده. ولی عوضش بهت یاد داده که به اصطلاح بزنی قدش یعنی دستش رو جلو می یاره و تو هم دستت رو جلو می یاری و سعی می کنه بزنی به دستش.

دیروز هم که رفتم خونه یعنی خونه مامان بزرگ دیدم که نسبت دست تکون دادن واکنش نشون می دی و سعی می کنی این کار رو هم بکنی و با روروک عقب عقب خوب می ری ولی رو به جلو فقط یه کوچولو.

امروز من که پیاده شدم تو توی راه گریه کردی عادل هم که خیلی حساسه جای بدی نگه داشته در واقع توی دوربرگردون و در ماشین باز بوده که یه اتوبوس زده و عادل هم بهش گفته برو.

بعدش رفته بود صافکاری و فعلا در ماشین بسته میشه و قراره بعد ببره بقیش رو درست کنه که گفته بدون رنگ در می یاد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رز ووشه می باشد