رستانرستان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

رز ووشه

کابینت

1390/7/18 14:42
نویسنده : لیلی
550 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره کابینت آشپزخانه رو عوض کردیم دو روز طول کشید و هنوز هم یه قسمت جلویی روی اوپنش مونده که باید یه روز دیگه بیاد درستش کنه ... سقف اتاق خواب کوچیکه که قراره اتاق تو بشه هم مشکل پیدا کرد چون دیوار و سقفش از این بلکا ها خورده و طبقه بالایی لوله های آبش نشت داشت بلکای رو سقف هم طبله کرده بود و امکان داشت بریزه. دیشب عادل یه تعمیرکار آورد و با همدیگه بلکای روی سقف و دیوارها رو کندند و احتمالا فردا و پس فردا می یان برای رنگ کاری چون دیگه نمی خوام بلکا کنن ...

می بینی چه گرفتاری شدیم حالا توی این اوضاع داریم خونه هم درست می کنیم ...

حالا از من و خودت بگم:

توی این دو ماه اخیر برعکس ماه های گذشته که ٦ کیلو و ١٠ کیلو وزن اضافه می کردم فقط ماهی ١.٥ کیلو اضافه کردم به دکتر گفتم. گفت اشکالی نداره بچه به هر حال تمامی کالری مورد نیازش رو از بدن شما کسب می کنه و فقط باید پروتئین زیاد بخوری قرص هام رو هم که می خورم به همراه کلسیم و قرص آهن از این ترکیبی های خارجی.

ورم پاهام هم خوابیده بود تا همین سه چهار روز پیش که نمی دونم چرا دوباره برگشته ...

روز ٩ مهر ساعت  ٨:٣٠ بود که برای سومین بار رفتم سونو گرافی. می خواستم سونوی سه بعدی انجام بدم ولی دکتر سونو گفت که الان فایده ای نداره چون بچه رفته پایین و من هم دو بعدی انجام دادم نتیجه هم خوب بود. تو اتاق به دکتر گفتم مورد مشکوکی که در مورد جنین وجود نداره گفت نه همه چیز خوبه و وزنت رو هم گفت: ٢ کیلو ٢٤٠ گرم که از منحنی خودش که ٢ کیلو ١٧٨گرمه وزن بیشتری هست و تا یه ماهه دیگه می تونه ١ کیلو هم اضافه کنه ... عادل گفت آقای دکتر ولی توی سونو نتونستیم صورتش رو ببینیم گفتم آخه سرش پایینه و صورتش رو برگردونده...

اومدم زنگ زدم به جمیله و بهش گفتم خاله ی بد الکی می گفتی که بچت خپله. بچه من که خپل نیست تازه آخرش شاید بشه ٣.٣٠٠ ....

جمیله داره یه دست کامل رختخواب برای تخت و پارکت درست می کنه بهش گفتم پارچه روکش رو خودم می خوام انتخاب کنم به خاطر همین رفتیم مولوی و خیلی جاهای دیگه تا یه پارچه خوشگل پیدا کنم ... خلاصه دردسرت ندم برای تک تک چیزات دارم حسابی سنگ تموم می ذارم همه جا رو می گردم تا چیزای خوشگل و خوب برات پیدا کنم ... الان چند روزه که برات موسیقی موتسارت هم می ذارم تقریبا روزی ٢ بار و با هم گوش می دیم تا هوش و حافظت تقویت بشه یه سری  سی دی تصویری بیبی انیشتین به همراه موسیقی بتهوون و موتسارت هم برات گرفتم که قراره از بدو تولد برات بذارم و دوتایی ببینیم و بشنویم.

تا حالا برات چند تا لباس سرهمی.آغوشی.تخت و پارک. برچسب اتاق. فوم کف پوش.ساک لوازم و پتوی دکمه دار خریدیم و قراره برم وان و کریر و لباسشویی و هر چیز دیگه ای که به نظر لازم می رسید رو بخرم شاید امروز بریم نمایشگاه غنچه ها که چند روزه از طرف شهرداری توی بوستان گفتگو برگزار شده و ببینیم چی پیدا می کنیم.تازه موکت اتاقت رو هم می خواهیم عوض کنیم و شاید برای پیدا کردن لباسشویی خوب هم بریم امین حضور و وای که چقدر کار داریم و چقدر دیر شده. امیدوارم سر وقت و با برنامه دنیا بیایی که اگه به من رفته باشی و دوست داشته باشی همه کارات با برنامه و دقیق باشه همین کار رو هم می کنی عسلی من ...

راستی بهت گفتم که همیشه باهات حرف می زنم . بخصوص وقتایی که از همه چیز خسته شدم و خیلی ناراحتم ...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رز ووشه می باشد