رستانرستان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

رز ووشه

بعد از یک ماه

1390/7/18 12:56
نویسنده : لیلی
369 بازدید
اشتراک گذاری

الان یه ماهه که نتونستم بیام اداره و بخاطر همون هم چیزی برات توی وبلاگ نذاشتم آخه ویندوز  لب تاپ رو هم عوض کردم و حوصله نداشتم که دوباره اینترنتش رو فعال کنم و ...

حرف زیاد دارم بزنم و اتفاقای زیادی برام افتاد که زیاد هم خوب نبودند مثل :

یه سرما خوردگی شدید گرفتم طوریکه ربه من کاملا عفونت کرده بود و کل این ماه گذشته رو سرفه های خشک می کردم الان هم سرفه ها خوب شده ولی به خاطر آلرژی تنفسی که دارم هر شب بینی من کیپ و خشک میشه و کلا راه تنفس من رو می بنده و از خواب بیدارم می کنه.

تو دوران مریضی یه بار رفتم دکتر داخلی گفت فقط استامینوفن بخور بعدش حالم بدتر شد زنگ زدم به دکتر خودم گفت می تونی آموکسی سیلین و شربت دیفن هیدرامین بخوری من هم با ترس و لرز یه بسته قرص١٠ تایی و ٢ تا شربت خوردم بعدش به دکترم گفتم از اینکه اینا رو خوردم ناراحتم ولی اون گفت اصلا مشکلی نداره و ناراحت نباشم چون کاملا مجازه ...

امروز اومدم اداره تا برگه های مرخصی رو رد کنم که دارن اذیت می کنن آخه شانس نیاوردم و رییسمون آقای ص عوض شده چون اون خیلی هوای منو داشت ولی حالا همه چیز یه کم به هم ریخته و متاسفانه اوضاع بهم استرس وارد می کنه  ... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رز ووشه می باشد