رستانرستان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

رز ووشه

اسم و حركت

1390/5/18 12:29
نویسنده : لیلی
362 بازدید
اشتراک گذاری

هميشه از اينكه تكون نمي خوردي نگران بودم و دلم شور مي زد اين دفعه كه رفتم دكتر 24 هفته و 2 روز بودم به دكتر گفتم از تكون نخوردنت ناراحت مي شم گفت بعداز ناهار يا شام يه ليوان آب كمپوت بخورم و به پهلو دراز بكشم حتما حركت تو رو احساس مي كنم فرداي اون روز چهارشنبه شب بود (12 مرداد) بعد از شام عادل برام يه ليوان آب كمپوت گيلاس آورد بعداز خوردن تكوناي تو رو براي اولين بار با اطمينان احساس كردم البته از اون به بعد تا همين حالا بدون نياز به انجام برنامه كمپوت خوري حسابي داري ورجه وورجه مي كني و ضربه هات رو كاملا احساس مي كنم .......

عادل بهت ميگه بابايي از الان داري ماماني رو اذيت مي كني ... بياي حالتو ميگيرم ها...

...

...

ليست هاي عريض و طويلي از انواع اسامي از اينترنت در آوردم پرينتش رو مي برم خونه با عادل مي شينيم همه رو بررسي مي كنيم و اسامي مورد نظر رو علامت مي زنيم به قول عادل بعدا قراره از اين مرحله مقدماتي برن به مرحله تك حذفي. يك چهارم نهايي. نيمه نهايي و بالاخره فينال كه يه اسم خوب برات انتخاب كنيم... مي بيني نيومده چقدر براي ما كار درست كردي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رز ووشه می باشد