رستانرستان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

رز ووشه

دكتر جديد

1390/5/18 10:24
نویسنده : لیلی
360 بازدید
اشتراک گذاری

روز 11 مرداد بود كه رفتيم بيمارستان صارم پيش دكتر جديد. اولش شناسنامه هامون رو ديدن و پرونده تشكيل دادن بعدش رفتم مطب كه دكتر و دستيارش آزمايشات رو هم نگاه كردن و پرونده كامل شد دكتر اومد صداي قلبت رو گوش كرد و همينطور براي ورم پام گفت مي توني جوراب طبي واريس بپوشي بعد برام آزمايش ديابت نوشت كه هنوز انجام ندادم البته خودش گفت 10 روز ديگه انجام بده و احتمالا پس فردا پنج شنبه مي رم آزمايشگاه. جوراب هم عادل برام خريده كه بعضي وقتا پام مي كنه ولي نه زياد چون هوا خيلي گرمه و ناراحتم مي كنه.

گفت اگه از اضافه وزنت نگراني مي توني بري مشاوره تغذيه پيش خانم يحيوي كه ديروز رفتم و كلي باهام صحبت كرد و دستورات غذايي جديد داد شامل خوردن 12 مغز آجيل خام در روز به همراه 2 قاشق كنجد خام و نصف ليوان جوانه گندم و سالاد و سبزيجات و لبنيات فراوان و كم كردن مصرف برنج به اندازه 10 قاشق در روز و حذف چربي و ...

دور گردن من هم تيره رنگ شده و بعضي قسمت هاي اون روي پوست انگار جمع شده مثل دونه هاي ريز گوشت اضافه و روي شكمم هم يه خط تيره رنگ عمودي درست شده كه دقيقا از روي ناف رد مي شه و ميره به سمت پايين بطوريكه انگار شكمم رو به دو قسمت كاملا مساوي تقسيم مي كنه و اينقدر جالبه كه به عادل گفتم ببين بچه ام معلومه كه رياضيدان مي شه ببين از الان چه خط دقيقي براي من رسم كرده . البته براي اين شاهكارات الان بايد برم دكتر پوست ببينم چيكار بايد كرد.

اينجا يه سري كلاس هاي توجيهي و آموزشي و يه سري كلاس هاي اكوا ژيميناستيك دارن كه شامل حركات كششي متناسب بارداري داخل سالني و داخل استخر مي شه هر جلسه اون 10 هزار تومان هزينه داره كه من هنوز نرفتم ولي عادل برام مايو و كفش ورزشي خريده سعي مي كنم اين چند روزه برم ببينم چطوريه ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رز ووشه می باشد