رستانرستان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

رز ووشه

آدیداس

1390/5/5 13:03
نویسنده : لیلی
384 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه شب ١ مرداد عادل که اومد خونه دیدم یه ساک خرید آدیداس دستشه . می دونستم آدیداس فروش فوق العاده زده با ٢٥ %  تخفیف و فکر کردم برای خودش کتونی خریده ولی دیدم نه یه دست گرم کن  یعنی شلوار و بلوز جلو باز زیپی آبی کم رنگ با سه خط نقره ای روشن برای تو خریده قیمتش ٦٨٠٠٠ تومن بوده که با تخفیف شده ٥١٠٠٠ تومن  و روش هم زده ٢٤ ماه حالا نمی دونم تو توی چه سنی می تونی بپوشی و اینطوری شد که بابایی اولین لباست رو خرید البته یه کم سایزش بزرگه ولی خوب اولین لباسی هست که برات خریدیم و هنوز دیگه چیزی نخریدیم و وسایلت رو آماده نکردیم ولی عجله نکن همه چیز برات می گیریم .

روز ٢١ تیر ماه هم همکارم خانم خ که رفته بود مکه برات یه کفش طرح جین  بامزه آورده بود که یه خرس کوچولو ازش آویزونه که ما هم خیلی ازش خوشمون اومد و گذاشتم توی کیسه اسباب بازی هات و فکر می کنم چون سایزش کوچیکه زودتر می تونی بپوشیش.

در مورد خونه هم که فکر میکنم توی همین خونه ستارخان که الان دوساله نشستیم دوباره تمدید کنیم صاحب خونه هم گفته ماهی ١٠٠ هزار تومن اجاره رو اضافه می کنه که فکر کنم اونم مثل پارسال یه جا بگیره. خونه دو خوابه هست و اتاقی که برات در نظر گرفتم رو هم می تونم خالی کنم و وسایل تو رو بذارم ولی درکل من ازش خوشم نمی یاد به خاطر اینکه کوچه باریکی داره و طبقه سوم هست و به خصوص اینکه کابینت های آشپزخونه هم خیلی کم داره ولی حالا نمی دونم قرار شده عادل باهاش صحبت کنه ببینیم می تونیم کاری برای کابینت ها بکنیم یا نه و درضمن می خوام که ماشین ظرفشویی بخرم ولی جایی برای نصب نداره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رز ووشه می باشد