رستانرستان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

رز ووشه

گوگل

1390/5/23 10:59
نویسنده : لیلی
288 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یکشنبه ٢٣ مرداد ٢٦ هفته تو کامل شد.

امروز وبلاگت رو توی گوگل ثبت کردم. امیدوارم درست دربیاد و واقعا بشه از موتور جستجوگر گوگل وبلاگت رو پیدا کرد . الان دو روزه پشت سر هم میام اداره اون هفته اصلا نیومده بودم آقای ص رییس مون  حسابی هوای من رو داره اون دفعه هم دوباره بهم تاکید کرد که به معاونش رییس کارگزینی و واحد حضور و غیاب دستور داده که ورود و خروج من رو با دستور مستقیم ایشون اصلاح کنن و به من گفت که بهشون گفته من توی خونه هم که باشم از خیلی ها که تمام وقت اینجا هستن خیلی بهتر کارم رو انجام می دم .البته بیراه هم نگفته چون به من لب تاب داده و اگه کاری باشه تو خونه انجام می دم.

الان ساعت ١٠:٤٠ صبحه و من دارم یواشکی چای با نون و پنیر می خورم چون امروز ١٤ ماه رمضان هم هست و نمی تونم اینجا غذا بخورم خیلی به ضررم تموم می شه به خصوص یه روزی مثل امروز که خیلی ضعف می کنم اخه دیروز خسته شدم و دیشب سرم گیج می رفت و امروز از صبح زود تو خیلی توی شکمم فعال بودی ... خدا رو شکر که هر روز نمی یام اداره...

از خونه برات بگم که عادل توی یه کاغذ نوشته  "قرص بین غذا یادت نره" و چسبونده روی آینه دیواری  بالای تلویزیون  برای اینکه یادمون نره قرصم رو بخورم و همینطور برای خونه هم چک داده که یه جا پول کرایه یک سال رو به مبلغ یک میلیون پرداخت کنه و با صاحب خونه توافق کرده که کابینت آشپزخونه رو عوض کنه و دیگه اینکه ٩٩ درصد کارهای خونه و من رو انجام میده و مواظب من و تو هست ... حسابی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رز ووشه می باشد