رستانرستان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

رز ووشه

هفته بیستم

1390/4/19 14:00
نویسنده : لیلی
383 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یکشنبه ١٢ تیرماه رفتم توی هفته بیستم و تو ٥- ماهه شدی.

این روزا یک خط در میون میام اداره مشکل عمده هم ورم و درد دست و پا و درد کمر و بخصوص مچ دست چپم هستش.

 بطور کلی عادات غذایی من زیاد تغییر نکرده مثلا از روز اول خیلی شیرینی و بستنی دوست نداشتم ولی الان بعضی روزا عصرها یه کم بستنی سنتی می خورم. خوردن ابلیمو با گوجه و خیار همراه غذا که اوایل هر روز ناهار شام می خوردم و ماست دوست نداشتم حالا بیشتر رفته سمت ماست و خیار و کلا غذای ترش هم حالا یه کم کمتر میخورم.

اداره که باشم اکثرا ناهار رو از رستوران شهریار که تو خیابان باب همایون هست سفارش می دم بیشتر خورشت قیمه یا قورمه و بعضی وقتا جوجه کباب یا بختیاری این رستوران از بقیه بهتره چون برنجش هم ایرانی و کیفیت غذاهاش خوبه والا ٧ یا ٨ تا دیگه شماره رستوران هم دارم که زیاد غذاهاشون خوب نیستن غذای اداره هم که خوب نیست رستوران های بازار هم که خیلی غذاهاشون خوبه ولی سرویس ندارن مثل رستوران مسلم که من ته چینش رو دوست دارم قبلا هر وقت که با ساناز می رفتیم بازار اونجا ته چین می خوردیم البته دونفرمون یک پرس می خوردیم سیر می شدیم اضافه هم می اومد.

الان هم برات لیست غذاهای این چند روز رو می نویسم که بدونی از چی چیزایی تغذیه می شدی چون می دونم تو هم مثل عادل و من نسبت به کیفیت غذاها حساس می شی شکموی من.

پیتزا سنتی مخصوص با فیله گوشت (از رستوران حاتم تو خیابان خودمون)

زرشک پلو با خلال پسته و بادوم و مرغ

باقالی قاتق با ماست و بادمجان

خورشت کرفس

واویشکا

کباب چنجه(خونه عادل اینا)

خورشت قیمه بادمجان

پیتزا فیله گوشت با سیب زمینی تنوری و پنیر(حاتم)

خورشت قورمه سبزی

لوبیا پلو

...

غیر از پیتزا ها همیشه برنج می خوریم من که بدون برنج می میرم و کلا خورشت با برنج رو به انواع غذاهای دیگه ترجیح می دم قبل از تو همینطور بودم حالا هم همینطورم توی کباب ها هم کباب گوشت رو دوست دارم مثل چنجه یا برگ.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رز ووشه می باشد