رستانرستان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

رز ووشه

پسرعزيزم

1390/4/7 12:48
نویسنده : لیلی
289 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب دوشنبه شب ٦ تیر ساعت ٨:٤٠ رفتم داخل مطب برای سونو دکتر حدود بیست دقیقه کاملا دقیق معاینم کرد و همه جای تو رو از ریه و قلب و ستون فقرات گرفته تا انگشتای دست و پاهات رو نشونم داد باهاش صحبت کردم گفت مطمئن باشم که همه چیزت نرماله و مشکلی نداری طپش قلبت رو که دیدم به دکتر گفتم اون که تکون می خوره چیه و اونم تایید کرد و گفت قلبشه و من گفتم آره همین رو می خواستم ببینم برام تصویر رو بزرگنمایی کرد و خوب دیدم و خیالم راحت شد آخه بهت که گفته بودم چند روزی بود که نگران وضعیت تو بودم و دوست داشتم زودتر تکون می خوردی ولی به نظر دکتر هم هنوز زوده که تکون بخوری و گفت شاید چند روز آینده فقط به صورت یه ضربان احساسش کنی البته فکر می کنم پریشب (شنبه شب) یه همچین چیزی رو احساس کردم ولی کاملا مطمئن نیستم و همینطور وزن تو رو هم ٣٠٣ گرم اندازه گرفت که با توجه به وزن میانگین هفته ١٩ که ٢٦٠ گرمه فکر کنم حسابی تپل باشی یعنی همون چیزی که من می خوام و بالاخره گفت که تو یه پسری... هیچی دیگه پسرم هویت تو داره کم کم برام شکل می گیره و ...

دیشب به موبایل بابا.جمیله.بهزاد. نیما و دوستم رعنا پیامک زدم :  baby pesare

امروز هم با همشون تلفني صحبت كردم

عادل هم مي گفت هميشه فكر مي كردم تو نسل منو منقرض مي كني ولي حالا مي بينم كه پسرزا شدي و داري برام پسر مي ياري و كلي باهم حرف زديم

راستي دوستم مينا هم كه توي مالزي هست و گاهي با هم چت مي كنيم هم حامله است 3 ماه از من جلوتره و بچش اوايل شهريور به دنيا مي ياد اون موقع كه 6 ماهه حامله بود  بهم گفت كه اونم كاترين پسرزا (يه شخصيت تو سريال قهوه تلخ) شده و اسمشو مي خواد سام بذاره و مي گفت با شوهرش فرشيد شرط بندي كردن اون مي گفت بچه من دختر ميشه فرشيد مي گفت نه پسره.

 من هم بهش مي گفتم فكر كنم شبيه يه مداد شده كه هسته آلبالو قورت داده آخه اون خيلي لاغره و همين ديروز هم كه با هم صحبت كرديم مي گفت خيلي بامزه شده قرار شد عكسشو بفرسته دور هم بهش بخنديم.

راستی بهت بگم امروز دقیقا ١٩ هفته و ٣ روز سن داری برای این می نویسم که توی وبلاگت سنت رو کمتر می زنه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رز ووشه می باشد