رستانرستان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

رز ووشه

همه فهمیدن

1390/4/6 14:00
نویسنده : لیلی
274 بازدید
اشتراک گذاری

هفته بعد از تعطیلات خرداد فقط یه روزش رفتم اداره (١٧/٣/٩٠) دستها و پاهام درد می کرد و متورم شده بود البته هنوز هم همونطور مونده از همه بیشتر مچ دست چپم درد می کنه و دردش محسوسه.

هفته بعدش هم شنبه رفتم اداره ولی از روز یکشنبه معده درد بدی گرفتم و چند بار بالا آوردم که خیلی برام سخت بود چون من قبلا حالت تهوع نداشتم و این قضیه هم برای معده درد بود نه بارداری و فکر می کنم که ماکارونی زیاد خورده بودم و سنگین بود به هر حال ٣ روز نرفتم اداره و روز چهارشنبه که حالم بهتر بود رفتم.

اون روز رییسم آقای ص... وقتی داشت می رفت برای جلسه من رو دید و حالم رو پرسید و گفت که بهتر شدم یا نه و من ازش تشکر کردم . من قضیه بارداری رو یه ماه پیش بهش گفته بودم و اون هم مطابق با گذشته که همیشه از من حمایت می کرد گفت که حتما به فکر سلامتی خودم باشم و لازم نیست که بیام اداره موقع رفتن حتما با ماشین اداره یا با راننده خودش آقای ی برم و اگر هم روزی خواستم بیام اداره و حالم بد بود با آژانس بیام یا زنگ بزنم که آقای ی رو بفرسته دنبال من. البته قبلا هم اکثرا با ی می رفتم خونه. همینطور اینکه مثل قبل دوباره بهم تاکید کرد که کار من رو خیلی قبول داره و حضور فیزیکی من براش مهم نیست و فقط نتیجه کار رو که خیلی ازش راضیه می خواد و من می تونم تو خونه با لب تابی که از طرف اداره خودش بهم داده انجام بدم و هر چیزی که لازم باشه برام فراهم می کنه. من هم ازش تشکر کردم و می دونم چون همیشه کار رو طوری براش انجام می دم که حتی بیشتر و بهتر و دقیقتر از اون چیزی که خواسته باشه به من این حق رو می ده. همین دیروز شنبه هم که بعد از یه هفته غیبت دوباره اومده بودم سرکار تا ساعت ٤:٣٠ کارم طول کشید و دوباره حرفای قبلی خودش رو برام تکرار کرد و من هم بهش گفتم ماه گذشته برای تاخیرهای ورود صبح ها چون نبودم برگه هم از طرف شما برای رفع اون نگرفتم و ٤٥ هزار تومان از حقوقم کسرشده و گفت که حتما این قضیه رو حل می کنه تا ماه آینده به حقوقم برگرده.

به هر حال وقتی آقای ص رفت یکی از همکارام خانم خ که تازه عروس هم هست در حضور اون دوتای دیگه خانم ج و خانم ص پرسید که مگه حالم بد بوده یا اینکه نکنه حامله هستم و من هم تایید کردم و گفتم الان ٤ ماه و نیم هستم و فکر کردم شما تا حالا متوجه شدید و بعدش یه مقدار در مورد بچه و لوازم بچه صحبت کردیم. خ خ و ج مسئول دفترهای دفتر ما و آقای ص هستن و خ ص هم اصلا مال دفتر ما نیست و یه کارشناس از یه دفتر دیگه است و موقتا آقای ص دستور داده اینجا بمونه من هم در سمت کارشناس مسئول دارم کار می کنم و به غیر از آقای ی راننده آقای ب و س هم کارهای خدمات دفتر اداره کل ما رو بر عهده دارند.

٥/٤/٩٠

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

haleh & termeh
5 تیر 90 11:36
عزیزم مبارک باشه
امیدوارم به خوبی این نه ماه رو سپرس کنی
اگر موافق بودی لینکت کنم برام در وبلاگم پیام بذار



niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رز ووشه می باشد