رستانرستان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

رز ووشه

انتخاب اسم

1390/4/5 10:50
نویسنده : لیلی
366 بازدید
اشتراک گذاری

تعطیلات ١٤ و ١٥ خرداد نرفتیم شمال عادل کار داشت قرار جلسه هم برای جمعه و هم برای دوشنبه داشت به خاطر همون نتونستیم بریم شمال فقط روز شنبه با سعید اینا رفتیم لواسان ناهار جوجه کباب خوردیم بعدش هم هندوانه و بلال شبش هم خونه اونا بودیم ماکارونی خوردیم. لیلا می گفت سعید می گه بچه پسره ولی زهرا می گفت فکر کنم دختره قبلا هم به مامان عادل گفته بود و اون هم برای ما تعریف کرده بود. مامان عادل زهرا بچه سعید رو خیلی دوست داره.

من از اینترنت یه سری اسم گرفته بودم و پرینتش که بیشتر از ٢٠ صفحه می شد رو آماده کردم می خواستم ببرم شمال با بچه ها بررسی کنیم ببینم چی بهتره ولی خودم هنوز راضی نیستم فکر کنم به منابع بیشتری برای انتخاب اسم نیاز دارم حالا سعی می کنم امروز بیشتر بگردم ببینم چی پیدا می کنم.

وقت بعدی دکترم ٢١ خرداده و وقت سونو سه بعدی هم ٦ تیر و دکتر بعدی ٨ تیر دیگه توی اون سونو حتما جنسیت مشخص می شه و با خیال راحت تر می تونم دنبال اسم و رنگ وسایل تو بگردم از اینکه هنوز چیزی انتخاب نکردم کمی نگرانم ولی می دونم که وقت دارم ولی حساس به این هستم که بهترین ها رو برات بگیرم.

شاید شمال رفتنمون یه هفته دیگه هم عقب بیفته این طوری بهتره کار عادل هم به یه جایی برسه که خیالمون راحت باشه و اگه بشه یه هفته کامل بمونیم.

١٧/٣/٩٠

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رز ووشه می باشد