رستانرستان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

رز ووشه

اصلاح

1392/7/8 14:07
نویسنده : لیلی
380 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره برای اولین بار سرت رو اصلاح کردیم...

اونم چه اصلاحی فقط 4 تا طره خیلی نازک حدود 1 تا 2 سانتی کل موهایی بود که عادل تونست پریشب وقتی که با ریش تراش موزر صورتش رو میزد از موهای تو بزنه.

پریشب عادل رفت توی حموم خونشون که تو طبق معمول نق زنان و بابا بابا گویان دنبالش رفتی (بعضی وقتا نمی ذاری حتی عادل یا بابا بزرگ برن دستشویی) بعد اونم یه کم موهات رو زد و تو چه خوشحال شدی و ژست میگرفتی و نشون می دادی که می فهمی که تغییر کردی و خوب شدی...فکر کنم ببریمت آرایشگاه هم گریه نکنی ولی موهات  هنوز زیاد بلند نیست چون پاییناش هم که بلند شده فر می خوره میره بالا و فقط یه کم از بغلاش نا مرتب دیده میشه که الان یه کم بهتر شده. زهرا میگه نکنه موهات مثل موهای خودش فر بشن.در ضمن موهات رو از عادل گرفتم و گذاشتم لای دستمال و توی کمدت هست.

از عکس و فیلم گرفتن هم خوشت می یاد و حسابی ژست میگیری. میگم دستت رو ببر بالا یا بنداز یا ببر پشتت قشنگ انجام می دی و با نشون دادن دندونات به نشانه لبخند آمادگی خودت رو برای گرفتن عکس اعلام میکنی....

یه کار بامزه ات اینه که وقتی میگم ببینمت برمی گردی و در حال نشون دادن دندونات زل می زنی به آدم

حدود 5 یا 6 ماهی هست که همه اجزای بدنت رو میشناسی و بعد از هر سوال که مثلا دستت کو یا دماغت کو درست نشون میدی

این آقا پسر دیگه بزرگ شده و حدود یک ماه هست که دیگه توی ماشین به هیچ وجه نمی خواد رو صندلیش بشینه و یا حتی جلو تو بغل کسی بلکه می خواد روی صندلی عقب برای خودش راحت بشینه یا وایسته و یا بخوابه و انصافا خیلی هم خوب بلدی که بشینی طوری که این دفعه از تهران به شمال و بالعکس خودت در بیشتر مواقع تنها عقب بودی و یا خوابیدی و یا نشسته بودی و شیر می خوردی و یا آهنگ گوش می کردی و یه ساعتی هم اومدی تو بغل من دراز کشیدی. فکر کنم دیگه باید صندلی کودک رو از عقب ماشین جمع کنیم.

الان دیگه برم توی اینترنت یه سرچی بکنم برای سی دی ها و جزوه های بهار دانش و کنکور آسان است که برای نیوشا ببینم چی پیدا می کنم ... جمیله منتظر خبر منه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رز ووشه می باشد