رستانرستان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

رز ووشه

اولین پنی سیلین

1391/7/12 16:15
نویسنده : لیلی
625 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گل نازم آخه چرا مریض شدی؟

از اون تب لعنتی ٢ روز هم نگذشته بود که بدخواب شدی شب تا صبح تو جات غلت میزنی و نق نق می کنی ٣ شب هستش که دیگه تو رو تو اتاقت نمی خوابونیم و همگی میریم توی سالن می خوابیم شب تا صبح من و عادل بلند می شیم و تو رو تو جات دوباره راحت می خوابونیم و پشتت رو ماساژ می دیم یا تو رو روی پام لالایی می دم ... خلاصه تو هم عزیزم برای اولین بار سرفه می کنی و سرما خوردی. درسته که هنوزم پسر قوی و نازی هستی و هنوزم تا میشینی تو ماشین شروع می کنی به تکون دادن خودت حتی قبل از اینکه آهنگی از ضبط پخش بشه و هنوزم تا میگیم آفرین یا هورا دست می زنی و هنوزم وقت بالا یا پایین رفتن از آسانسور تو دکمه ها رو می زنی و هنوزم از قسمت آّب سرد کن یخچال میگیری و بالا می ری و میگی آبه و هنوزم وقتی میگیم حلقه یا ماشین یاتوپت رو بده میدی و هنوزم وقتی اتل متل توتوله رو میشنوی روی پاهات میزنی و هنوزم ... ولی عزیزم یه کم بی حالی و از دیروز سرفه هات بیشتر شده و آبریزش بینی داری .

دیشب رفتیم پیش دکترت که تا دیدت گفت چه بدشانسی چرا بازم مریض شدی و گفت باید آمپول بزنی و اولین پنی سیلین زندگیت رو خودش بهت زد و بهت شربت پروسپان و کتوتیفن و یه انتی بیوتیک خارجی داد و گفت بهتره بهش واکسن آنفونلانزا بزنیم که گیر هم نمی یاد و من هم گفتم که می خوام که بیشتر تقویت بشی و اجازه داد که بهت زینک هم به همراه کلسی کر یک روز در میان بهت بدم . قد : ٨٠      وزن: ١٠   دور سر: ٤٧   

الان می خوام زنگ بزنم ببینم عادل برای واکسن چیکار کرده و هم زنگ بزنم به جمیله و ببینم مظفر نظرش چیه و حال مامان بزرگ چطوره بیچاره حالش خیلی بده و بابابزرگ هم خیلی ناراحته ولی دایم از تو صحبت میکنه و میگه تنها امیدش تو هستی و از وجود تو نیرو میگیره و میگه که خیلی خیلی می ارزی و اینجا همه از تو صحبت میکنن .

واکسن گیر نمی یاد مثل خیلی چیزای دیگه چون دوباره با تشدید تحریم ها حتی شیر تو هم چند روز پیش نایاب شده بود چند تا داروخونه رفتیم نداشتن یا فقط یکی می دادن تازه از ٧٤٠٠ شده ٨٥٠٠ ولی گیر نمی اومد تا اینکه عادل تو داروخونه سر پل رومی پیدا کرد و ١٤ تا خرید . پمپرزت رو هم که یوسف از بازار می خره و اونجا هم فقط یکی دوجا مارک پمپرز دارن که بهش گفتن هر روز قیمت می ره بالا و ٢ هفته پیش که سایز ٤ که ٦٦ تایی رو خرید به قیمت بازار ٣٣٠٠٠ تومان و پریروز ٣ بسته خرید هر کدوم ٣٨٠٠٠ تومان و همه چیز مثل قیمت طلا و دلار هر روز گرون میشه از ماست و پنیر تا لباس و گوشت و لوازم خانگی و هر چیزی که به دلار ربط داره یا نداره . بعضی از چیزایی که برات خریدیم رو میگم که قیمت هاش رو بدونی:

٢ هفته پیش خیابان بهار:

لیوان آبخوری : ١٥٠٠٠

عروسک کشی: ٢٣٠٠٠

قاشق : ٥٠٠٠

٢ دست لباس زیردکمه دار آستین بلند با شلوار مارک ایرانی خوب دولو: ٣٣٠٠٠

جمعه قبل :

١دست لباس زیردکمه دار آستین بلند با شلوار مارک بي سي سي : 17000

1 زیردکمه دار آستین بلند : 10000

پك شلوار 2 تايي كارترز با قيمت قبلي : 22000

حوله تاپ لاين : 15000

امروز هم مثل اینکه بازار تهران رو بستن و تجمع کردن و از صبح اوضاع شلوغ و امنیتی شده

چون الان چند روزه كه قيمت دلار و طلا لحظه اي و ديوانه وار بالا رفته حتي مي گن امروز دلال ها توي بازار دلار رو 5000 تومان مي خريدن و ... خلاصه الان سايت هاي اعلام قيمت ها فيلتر شدن و اكثر سايت هاي خبري خيلي كند هستن يا اصلا باز نمي شن كه ببينيم چه خبره ... كاري كه من هر روز صرف نظر از اين جريانات هم انجام ميدم

الانم ديگه دير شده و من هم مي خوام ديگه برم خونه و روي ماه تو رو ببينم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رز ووشه می باشد