رستانرستان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

رز ووشه

بیمارستان صارم

1390/5/5 11:55
نویسنده : لیلی
6,525 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه ٢٩ تیر عصر رفتم دکتر. سونو دوم رو بهش نشون دادم گفت خوبه بعدش صدای قلبت رو گوش دادیم یه کم خیالم راحت شد بهش گفتم که حرکت نمی کنی گفت تا ٢ هفته دیگه هم اشکالی نداره که حرکت نکنی. در مورد درد دستم گفت بهترین کاری که می کنی همینه که مچ بند بستی و نظر دیگش هم این بود که وزنت خیلی بالا رفته و باید میزان مصرف برنج رو کم و مصرف سبزیجات و لبنیات رو زیاد کنی.

راستش بیشتر کارها و معاینه ها رو دستیارش خانم یزدان که ماما هست انجام می ده و من احساس می کنم که خودش وقت کافی نمی ذاره و در ضمن من رو به کلاسی هم معرفی نکرده و همینطور هم با بیمارستان آتیه طرف قرارداده. الان از هرکی می پرسم دکترش با بیمارستان آتیه قرارداد داره و این منو نگران می کنه چون به نظرم خیلی شلوغه و می ترسم بهم خوب نرسن و از طرفی هم در مورد بیمارستان صارم تحقیق کردم که هم کلاس داره و هم بیمارستانش جوری هست که با بقیه بیمارستان ها متفاوته و مثل اینکه خیلی بهتره رفتم توی سایتش بررسی کردم و یه دکتر که به نظر می اومد از دکترهای رده بالاش باشه انتخاب کردم به اسم عاطفه اشتری و روز ١٥ مرداد ساعت ١٠:٣٠ ازش وقت گرفتم.

می گن از نظر هزینه از همه بیمارستان ها بیشتره ولی خوب اشکالی نداره چون به خصوص می خوام آموزش های کافی رو برای قبل و بعد از زایمان ببینم به عادل هم گفتم اگه اینکارو نکنم احساس می کنم کوتاهی کردم و حس بدی دارم اونم گفت هرکاری که فکر میکنی که لازم هست رو حتما انجام بده...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رز ووشه می باشد